Açılış Sayfam Yap   Sık Kullanılanlara Ekle   

   Anasayfa          İletişim          Yazar Girişi         Sitene Ekle         Arşiv

Haberler - Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolu Hattının Rehabilitasyon ve Sinyalizasyonu Başlıyor - www.magicfm92.com.tr
   
 Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolu Hattının Rehabilitasyon ve Sinyalizasyonu Başlıyor

Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolu Hattının Rehabilitasyon ve Sinyalizasyonu Başlıyor
 Yazı Boyutu

 Tarih : 15.05.2012 - 00:55:13


Demiryolu Hattı Rehabilitasyonu ve Sinyalizasyonu Projesi temel atma töreni Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali YILDIRIM, AB Bakanı Egemen BAĞIŞ 15 Mayıs 2012 Salı günü yapılacak.

 

Cumhuriyetin ilk yıllarında “Bir karış fazla şimendifer” parolasıyla başlatılan demiryolu atağı kapsamında İç Anadolu’yu kömüre ve limana ulaştırmak amacıyla Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün talimatıyla inşa edilen ve “Kömür Hattı” adıyla 1937 yılından itibaren hizmet veren 415 km’lik Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolu Hattı AB standartlarına uygun şekilde modernize ediliyor. Avrupa Birliği(AB)’nin Katılım Öncesi Mali Yardım Fonu (IPA) ile hibe ettiği Türkiye’deki en büyük projesi olan “Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolu Hattı Rehabilitasyonu ve Sinyalizasyonu Projesi” temel atma töreni Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali YILDIRIM, AB Bakanı Egemen BAĞIŞ ve Avrupa Komisyonu Başkan Yardımcısı Siim KALLAS’ın katılımlarıyla 15 Mayıs 2012 Salı günü saat 14.30’da Karabük Gar’da yapılacak. Proje 48 ayda, Ülkü-Karabük-Zonguldak etabı 24 ayda tamamlanacak. Toplam maliyeti €227.216.605 olan ve €194.469.209 bölümü AB IPA fonlarından finanse edilen Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolunun Rehabilitasyon ve Sinyalizasyon Projesi’nde önce tren trafiğinin yoğun olduğu Ülkü-Karabük-Zonguldak etabı yapılacak. Toplam süresi 48 ay olan projenin Ülkü-Karabük-Zonguldak etabı 24 ayda tamamlanacak ve Proje, Yapı Merkezi ile MÖN İnşaat Ortak Girişimi tarafından gerçekleştirilecek. Çevreye duyarlı AB standardında proje Mevcut demiryolu hattının modernizasyonu ile işletme güvenliğinin artırılması ve seyahat süresinin kısaltılması hedeflenen proje kapsamında; · Tüm hat 49E1 ray ile yenilenecek, · Tünel ve köprüler elden geçirilecek. · 253 hemzemin geçit otomatik bariyerli koruma sistemi/flaşörlü ile donatılacak. Bazı yerlerde alt ve üst geçitler yapılacak. · Yolcu peronları, engellilerin erişimine uygun hale getirilecek yolcu bilgilendirme ve anons sistemi kurulacak, · Çankırı, Karabük, Ülkü, Balıkısık ve Yeşilyenice istasyonlarında yol uzatmaları yapılacak, · Tüm hatta saatte 120 km/s hıza uygun Avrupa Tren Trafiği Güvenlik Yönetim Sistemi (ERTMS) ve Avrupa Tren Kontrol Sistemi (ETCS) Seviye 1 Sinyalizasyon ve Telekomünikasyon Sistemi ile Karabük’e Kumanda Merkezi kurulacak. · Uluslararası Sertifikasyon Kuruluşu tarafından hattın sertifikasyonu sağlanacak. · Projenin inşa çalışmaları çevreye hassasiyet gösterilerek yürütülecek.

  Editör :  Editör

1232 Kişi Tarafından Okundu.

Yazdır Yorum Ekle Tavsiye
 
 
1 2 3 4 5   Puan Yok  
 Kaynak :  www.magicfm92.com.tr

 Kategori ¬ Haberler

  Yorum ( 0 )   

Kayıtlı Yorum Bulunmuyor.

 

 Bu Kateoriye Ait Diğer Başlıklar

 
 
 

 Duyuru

Henüz Duyuru Eklenmemiş

 
 Köşe Yazıları

İlhan ALPBOĞA

İlhan ALPBOĞA ¬
Yazı Eklenmemiş
 
Henüz Haberlere Puan Verilmemiş..
 
Bugün için Haber Eklenmedi.
Bu Hafta içinde Haber Eklenmedi.
Bu Ay içinde Haber Eklenmedi.
 
 Takvim

Ekim 2017

Pts Sal Çrş Prş Cum Cts Pzr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
 
 Ziyaretçi İstatistikleri
   
 Online : 8
 Bugün : 297
 Dün : 464
 Toplam : 471727
 Ip No : 54.80.209.254
     

 
 Son Haberler

Son 30 Gün içinde Haber Eklenmedi
 
 Popüler Haberler

Son 30 Gün içinde Haber Eklenmedi.
 
 Döviz Bilgileri

  Döviz Alış Satış
  Dolar 3.6595 3.6661
  Euro 3.2228 3.2442
 
 Hava Durumu



 
 Reklam



 

 



 
 

 Posta Oku                              © Copyright - 1992- www.magicfm92.com.tr - Tüm Hakları Saklıdır. 

Bu sitede Çilem.Net Yazılımı kullanılmaktadır.